Дъщерята на Гала претърпя пълен провал като инфлуенсър | ||||||
| ||||||
Ако се вярва на цифрите, то Мари има над 72 000 фенове, които следят всяка нейна крачка. Цифрата е доста внушителна, но в действителност обаче тя е един голям балон от нереални почитатели. Едва 15-20 процента от тях са реални и това може лесно да се докаже, след като чекирате профила й в програма разобличаваща истинските последователи от фалшивите. Друго съществено доказателство за измамата на госпожицата е колко лайка получава една нейна снимка. Средно тя събира около 1200 харесвания, а най-много 3000-3500. За инфлуенсър с над 70 хиляди последователи, това са бледи лайкчета. Специалисти са категорични, че при такъв набор от аудитория, то този профил трябва да е получил не по-малко от 8000 "сърчица", а при щерката на Гала не се вижда да има такива проблясъци. Очевидно Будева трудно може да се добере до популярността на звездната си майка. Още повече, че Гала има 134к в Инстаграм, а някои от снимките й са с по 10 000 и повече лайка. Вероятно и при нея има закупуване на т.нар. ботове, което явно се вижда при проверката на това кой я следва. А именно има доста кухи профили без каквито и да е публикации с по 0 последователи. Любимият й Стефан - няма да го разследваме, но вероятно и там ситуацията е същата. В действителност Гала и Мари не са единствените случаи сред популярните ни личности. Учудващо е обаче, че авторитетна дама като Гала, позволява такива манипулации и начини за вдигане на его и самочувствие, коментират в средите. "Когато си закупиш фалшиви последователи в Инстаграм, автоматично профилът ти получава по-голям брой последователи. Всеки нов последовател обаче е изкуствено създаден профил, зад който не стои реален човек. Поради това не можеш да ангажираш своите фалшиви последователи в Инстаграм със снимките, видеата и сторитата, които публикуваш. Това означава, че дори да си купиш много на брой фалшиви последователи няма да се повиши броят на посещенията на твоя профил. Броят на харесванията и коментарите на снимките ти също ще остане непроменен", разясняват специалисти и изтъкват, че този метод е равен на лоша репутация. "Притежанието на ботове, дори когато техният брой е малък, създава голям риск за реномето на всеки човек, особено на инфлуенсъра", коментират още те. Не е ясно каква е сумата, която Мари плаща за тези екстри, но вместо да ги вложи в нещо смислено и касаещо бъдещето й е достатъчно да не й ръкопляскаме. Освен това тя рекламира продукти на марки, които очевидно я ухажват с продукти или финансиране, подвеждайки ги, че има инфлуенсърско влияние. |
Още по темата: | общо новини по темата: 2879 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/480 ] следващата страница |