Общината въведе система за управление на документи
Автор: Екип Varna24.bg 12:34 / 29.09.2009Коментари ()1180
© Varna24.bg
Електронна система за управление на документи е въвела Община Варна с цел оптимизиране на дейностите по тяхната обработка. Тя облекчава труда на финансовите специалисти, които управляват бюджетния процес, дава възможност за ползване на различни видове справки, съкращава времето за обработка на документите, създава пълен електронен архив.

Електронната система осигурява прозрачност на процесите, свързани със заявките за поемане на задължения и исканията за извършване на плащания. Средно дневно в общината се обработват около 120 документа.

Източник: Дарик



https://www.varna24.bg/novini/varna/Obshtinata-vuvede-sistema-za-upravlenie-na-dokumenti-111822
Copyright © Varna24.bg. Всички права запазени.