Приложение разкрива как пандемията се е отразила на ползването на автомобилите ни | ||||||
| ||||||
Изследването на Waze показва, че потребителите му са шофирали най-много между юни и септември тази година. Около 43% от американците ползват личните си автомобили предимно за пазаруване, докато 36% признават, че ги карат, за да посетят семействата си. Ежедневното пътуване до работното място е едва на трето място в класацията. И това има резонно обяснение, тъй като много хора все още работят от вкъщи и не им се налага да карат толкова често. В същото време проучването на Waze разкрива и някои интересни навици, свързани с шофьорите по целия свят. Компанията, която от няколко години е собственост на Google, твърди, че 60% от шофьорите на автомобили по света се смятат за щастливи. В Щатите повечето водачи са оценили себе си с оценка 7, като скалата е от 1 до 10. Потребителите на Waze на възраст 35-44 години определят себе си като най-големи щастливци. Щастливи обаче не означава търпеливи. Около 35% от шофьорите в САЩ използват клаксона, за да накарат колата пред тях да тръгне, когато светне зелено. Във Великобритания 60% споделят, че просто изчакват превозното средство пред тях да тръгне само. "Щастливите“ американци са и сред хората, които виждат паркирането като голямо предизвикателство. Почти 1/3 от шофьорите в Щатите на възраст между 18 и 24 години признават, че просто отказват да паркират успоредно и оставят колите си по най-удобния за тях начин, пише dizzyriders.bg. Любимото нещо за хапване зад волана на шофьорите в САЩ са продукти от веригите за бързо хранене, докато в останалите страни предпочитат да консумират нещо сладко. |
Още по темата: | общо новини по темата: 14988 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/2498 ] следващата страница |