Ето колко пари похарчиха политическите формации за изборите на 14 ноември | ||||||
| ||||||
Сумата е сходна със средствата в кампанията от изборите през юли миналата година - 7 434 468 лева. Преобладаващ е делът на средствата за медийни услуги, като за отразяването си партиите и коалициите са заделили 4 982 103 лв. В най-голяма степен те са насочени към онлайн медиите - за агитация в сайтове са похарчени 2 565 538 лв. В тази категория вероятно са отчетени и сумите, насочени към социалните мрежи, коментират анализаторите. За масови прояви и агитационни материали партиите са разходвали 713 993,9 лв. Други 943 771,51 са били дадени за наем, транспорт и съоръжения, отчитат в платформата. Разходите за материали и гориво са били в размер на 572 096, 86. Тези за консултантски услуги и социологически проучвания в размер на 64 738,25 лв., посочват в сайта на платформата. Партиите са дали още 47 375,56 лв. за възнаграждения и осигуровки. Според изследователите онлайн медиите продължават да привличат значителни средства, а за пореден път пренебрежимо ниски са разходите за труд. |
Още по темата: | общо новини по темата: 3350 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/559 ] следващата страница |