След като клиент се почувства прецакан, от "Кауфланд" отговориха: Инициирахме вътрешна проверка!
Автор: Екип Varna24.bg 16:56 / 21.06.2022Коментари ()2509
Клиент се почувства прецакан от "Кауфланд" и реши да изрази възмущението си онлайн. За такъв случай ви разказахме в предишен материал. Припомняме, че мъжът си купи артикул от марката на "Кауфланд" - "Брей!", саламурено сирене от краве мляко. На кутията пишеше, че е 800 гр., но след като собственоръчно клиентът си е притеглил вкъщи бучките установява, че грамажът е 616. Естествено снимката предизвика бурните реакции на потребителите на Фейсбук.

От Sofia24.bg се свързахме с "Кауфланд", за да потърсим обратна връзка по случая. От там ни отговориха, че до момента при тях не са постъпвали сигнали за неточности в грамажа на цитирания в статията продукт. Ето какво още гласи становището им, публикуваме го без редакторска намеса:

Качеството на предлаганите в търговската ни мрежа продукти е от изключителна важност за Kaufland България, веригата лидер в сектора на модерната търговия. За продуктите от собствената ни марка "Брей“ разчитаме на проверени и доказали се във времето български производители - преди да достигнат нашите хипермаркети всички те преминават през многостепенен контрол за качество.

До момента при нас не са постъпвали сигнали за неточности в грамажа на цитирания в статията продукт. Макар в случая да не сме потърсени директно от потребителя, който е автор на публикацията, инициирахме своевременна вътрешна проверка, която тече в момента.

Поискахме и становище от производителя на продукта – краве сирене в саламура, от което става ясно, че стандартното съдържание на опаковката включва 3, а не 2 плочки сирене, както е показано на снимките в публикацията. Производителят е направил и контролни измервания на продукта, които не показват отклонения от обозначеното на опаковката отцедено тегло на сиренето.

За нас доверието на нашите потребители е най-високата оценка за дейността ни. Готови сме да съдействаме на всеки наш клиент, който се обърне към нас.


https://www.varna24.bg/novini/Bylgaria/Sled-kato-klient-se-pochuvstva-precakan-ot-Kaufland-otgovoriha-Iniciirahme-vutreshna-proverka-1290808
Copyright © Varna24.bg. Всички права запазени.