Министърът на туризма обсъди общи действия за утвърждаване на бранд България с летищните оператори на София, Варна и Бургас | ||||||
| ||||||
Министър Димитров и двамата изпълнителни директори се споразумяха за съвместни координирани действия за налагането на България като дестинация и бранд. Ще бъде подписано тристранно споразумение за партньорство между летищните оператори и министерството, с помощта на което ще бъде излъчен един общ сигнал и ще бъде изграден единен образ на страната ни към останалия свят и пристигащите на международните ни летища туристи. "Единственият начин да изградим правилното позициониране на България на световната карта е когато държавата работи активно с бизнеса и НПО сектора“, подчерта министър Димитров. "Вярваме в този проект и за да утвърдим бранд България, трябва да излъчим един общ сигнал“, подчерта и директорът на Летище София Хесус Кабайеро. Беше обсъдена идеята културни артефакти и реплики на български съкровища да посрещат пристигащите пътници. Всички се обединиха около тезата, че акцентът трябва да попадне върху културния туризъм във всички негови форми. Министърът коментира, че развитието на културен и СПА туризъм гарантира целогодишно пътуванията и интереса към дестинациите. Той съобщи още, че ще поиска повече средства за реклама в бюджета за догодина. "От многото ми пътувания в страната видях една устойчива тенденция – в градовете, където се промотира и работи активно в направленията културен и културно-исторически туризъм, приключенски, винен и СПА туризъм, възстановяването е сериозно и нивата на посещенията значително надвишават тези от 2019 г.,“ подчерта министър Илин Димитров. Хесус Кабайеро и Франк Кванте увериха, че като летищни оператори с готовност ще се включат в промотирането на дестинация България и утвърждаването на единни послания, визуализации и бранд. |