"Волната пеперуда на попфолка" стартира бизнес начинание | ||||||
| ||||||
"Това е първият ми бизнес след музиката. Бяха писали, че продавам дрехи, но не е вярно. Може да се каже, че досега бях по майчинство. И тъй като дъщеря ми вече е на 16, дълго време се чудех с какво да се захвана. С моята приятелка гримьорката Симона Недева коментирахме, че бижутата са като естествено продължение на музиката - коя певица не ги ползва, а един семпъл тоалет може да стане прекрасен с едно бижу. Затова от февруари започнах да го подготвям и си направих профил в Инстаграм", заяви Кати пред "Телеграф". Тя е представила към момента над 120 модела, като повечето са за дамите, но не са пренебрегнати и мъжете, а скоро ще има и за деца. Любопитно е, че логото е във формата на пеперуди, по аналогия с името на едноименния й хит. Кати сподели, също така, че всички бижута са изработени от медицинска стомана, а в някои от тях има кристали, смола, както и естествени камъни като ахат, сапфир и седеф. |