Д-р Татяна Предова: Работим по посока на социалната и емоционална интелигентност на учениците | ||||||
| ||||||
Това, което вчера беше представено, по принцип МОН реализира доста мерки, свързани с предизвикателствата на живота. "Това беше кризата с ковид, конфликтът в Украйна и бежанската вълна. Една от дейностите, това беше всъщност създаване на работна група за изработване на единен инструментариум във връзка с индивидуалните потребности на децата. Специалисти бяха обучени в работа с травма, в резултат на покана от Съвета на жените, бежанки в България. Инициирахме информационна кампания под надслов "Училище без агресия“. В рамките на кампанията събрахме 196 истории от модели, добри практики от училищни психолози, директори, училища и ученици. Част от историите ще бъдат и филмирани.“ Работим по посока на социалната и емоционална интелигентност на учениците, допълни д-р Предова. Важно е междуинституционалното сътрудничество и в тази връзка си сътрудничим с всички заинтересовани страни, заяви Предова. "За нас е важно да привличаме и родителите и работим в тази посока за постигане на устойчиви резултати за работа с децата и учениците“. |