Министерството на туризма рекламира България в Google | ||||||
| ||||||
Министерството на туризма вече има кредитна линия от Google в размер на 2,5 милиона евро и съвсем скоро вече ще може да започне рекламата в платформата, каза министър Зарица Динкова. По отношение на рекламата на страната тя заяви, че трябва да има балансиран подход и да се следва стратегическата цел да се наложи България като четирисезонна туристическа дестинация. "Моята визия е, че трябва да използваме изключително ефективно новите модерни средства за маркетинг и реклама, дигиталните платформи". Ще продължи и рекламата в националните медии, насочена към насърчаването на вътрешния туризъм: "Сега подписваме договорите с тях, като подходът ни ще е фокусиран върху метрика и отчетност, тоест няма, както досега, да се правят едни плащания в началото на годината, а сме се договорили с тях, договаряме се за различни формати, в които да можем по-пълноценно да работим и за вътрешния си пазар. И ще се плаща на четиримесечие, като ще се прави и оценка". В отговор на въпрос министър Зарица Динкова посочи, че по отношение маркетинга и рекламата един от приоритетите са Дунавските общини и пристанища, като се търсят варианти за тяхното позициониране, представяне и включването им към туристическите пакети. "Предстои България да изпрати туристическо аташе в Румъния", допълни министър Динкова. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1533 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/256 ] следващата страница |