Наша верига магазини: Поднасяме извинение на клиентите, закупили продукта | ||||||
| ||||||
Във връзка със сигнал за открита батерия в козунак, закупен от супермаркет на търговска верига "Фантастико", бихме искали да заявим следното: Незабавно след получаване на сигнала е информирана фирмата-доставчик на продукта. От търговските зали на обектите на търговска верига "Фантастико" са изтеглени продуктите от две партиди на производителя. Следваме стриктно препоръките на БАБХ и очакваме резултатите от цялостната проверка. Благодарим за подадения сигнал по конкретния случай и поднасяме извинение на нашите клиенти, закупили продукта! Екипът ни е на разположение да отговори на всяко запитване, включително в почивни и празнични дни. |
Още по темата: | общо новини по темата: 199 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/34 ] следващата страница |