Иво Сиромахов: Този маркетингов инфантилизъм е толкова затрогващ, че клиентът няма търпенийце да си плати сметчицата и да остави бакшишче за сервитьорчето
Автор: Георги Кирилов 13:38 / 05.08.2024Коментари ()15149
©
Българският туризъм напредва със страшна сила и достига все по-големи висоти.

Новият тренд в ресторантските менюта е всичко в тях да е написано с умалителни думи, които явно имат за цел да умилят гладните клиенти. Това написа във Фейсбук сценаристът и писател Иво Сиромахов.

"Можеш да хапнеш "салатка със сиренце и шунчица“, "розово доматче с прясно сиренце“, "питчица с чесънче и чубричка“, "хрупкави кашкавалчета“, "джоланче на фурничка“, "домашна лютеничка“ и "вкусни гъбки“. Освен това вече никъде не предлагат картофи, а само "картофки“. Евентуално може да са с "масълце" и "копърче".

Но най-страшно е положението с подправките. В модерните български ресторанти не готвят с подправки, а само с "дъхави миришки“.

Този маркетингов инфантилизъм е толкова затрогващ, че клиентът няма търпенийце да си плати сметчицата и да остави бакшишче за сервитьорчето", пише още той.

А вие какво мислите?




Още по темата: общо новини по темата: 2496
09.11.2024 »
09.11.2024 »
08.11.2024 »
08.11.2024 »
08.11.2024 »
08.11.2024 »
предишна страница [ 1/416 ] следващата страница
https://www.varna24.bg/novini/interesno/Ivo-Siromahov-Tozi-marketingov-infantilizum-e-tolkova-zatrogvasht-che-klientut-nyama-turpeniice-da-si-plati-smetchicata-i-da-ostavi-bakshishche-za-servityorcheto-2215894
Copyright © Varna24.bg. Всички права запазени.