Варненска таксиметрова компания трансформира индустрията и задава нови стандарти | ||||||
| ||||||
Г-н Георгиев, Вие сте участвали в развитието и налагането на различни таксиметрови компании и сте в бранша близо 14 години. Как се промени той и как това се отрази на вашата компания? Здравейте и благодаря за поканата за този разговор. Живеем в динамично време, в което като потребители сме свикнали с два клика да достигаме до желаната информация. Това е възможно благодарение на дигиталните решения, с които толкова сме свикнахме, че вече почти няма сфера, в която те липсват. Дигитализацията промени и цялостното изживяване на таксиметровата услуга. Днес клиентът може да заяви кола по различни канали, в зависимост от личните си предпочитания, да проследи в реално време къде се намира тя, след колко време ще бъде на адреса и какви са възможностите за плащане. Заплащането с карта е допълнително удобство, което спестява време и допълва цялостното такси преживяване. Промяната в бранша е свързана и с тенденцията за персонализирано обслужване в сферата на услугите, като все повече компании започват да инвестират в по-добро клиентско преживяване и екологично чисти автомобили. Таксиметровите компании често се възприемат като "лицето" на града за туристите. Как Hippo Taxi допринася за това? Варна е прекрасен град, който привлича интереса на стотици хиляди туристи годишно, а ние от Hippo Taxi осъзнаваме важността на тази наша роля. Затова се стремим да предлагаме не просто транспорт, а приветливо, сигурно и качествено пътуване. Нашите водачи преминават специализирано обучение, за да гарантират на клиентите не само професионално обслужване и полезна информация за града, но и топло, човешко отношение. С обновения автопарк гарантираме комфорт и сигурност при пътуването, лесно и бързо намиране на превоз и то на най-добрите цени, с което печелим и доверието на клиентите. По този начин създаваме положително преживяване от пътуването и представяме Варна в най-добрата светлина. Вие организирате и провеждате различни кампании и социални каузи. Как това влияе върху вашия имидж в града? Да, социалната отговорност е ключова част от Hippo Taxi. Ние се стремим да бъдем не само компания, която предлага транспорт, но и да сме активен участник в общността на Варна. Това сме го доказвали многократко през годините. Ние бяхме първата таксиметрова компания, която започна да организира различни каузи с такава насоченост още през 2016 година. Тогава благодарение на каузата на Hippо, която кръстихме “1 стотинка за добро" помогнахме на много хора, дори изградихме площадка за игра в детска градина. Също така работим за по-чиста околна среда, като постоянно обновяваме автопарка си и създаваме различни програми за нашите корпоративни клиенти. Благодарение на тях от една страна спестяваме време и средства на компаниите, а от друга намаляваме автомобилите, които се движат в града. Нашата цел е да допринасяме както за удобството на жителите и гостите на Варна, така и за нашите водачи и з
Как се става предпочитан партньор във Вашия сектор? Защо все повече водачи се доверяват на вашата централа? Не се става лесно. Нужни са на първо място човечност, а на второ - сериозен опит. Емоционалната интелигентност е ключов елемент при работата с хора и способността да разбираш техните тревоги, нужди и опасения е от голяма полза. За да бъдем добър партньор, ние се стремим да осигурим на нашите водачи отлични условия за работа – справедливо заплащане, гъвкаво работно време и нови автомобили. Също така създаваме среда, в която водачите се чувстват уважавани, ценени и подкрепяни. Инвестираме в тяхното обучение, за да развиват уменията си и да предлагат по-добро обслужване. По този начин трансформираме индустрията и задаваме нови стандарти в бранша. Вярваме, че взаимното доверие и прозрачната комуникация са ключови за успеха, а именно това привлича все повече водачи към нашата централа. И за финал: Каква е тайната на успеха в таксиметровия бранш? Тайната на успеха в таксиметровия бранш се крие в три основни неща – качествено обслужване, адаптивност и ангажираност към клиентите. Важно е да се излезе от възприемането на услугата като “бакшиши" и “копърки" и да се насочи съзнанието на екипа към персонализирано изживяване на услугата. От чисти автомобили и любезни шофьори до бързи и сигурни пътувания за водачите и клиентите. Технологиите, разбира се, също играят ключова роля – способността да се адаптираме към новите тенденции и да интегрираме модерни решения е решаваща. Но най-важното е доверието – както от страна на клиентите, така и на нашите водачите. Когато всички са доволни, успехът е неизбежен. |