Директорът на Cupffee: Чашата задържа течността в рамките на един час. Започва да се размеква от самата напитка след часове
©
Cupffee е иновативен продукт, с който се опитваме да образоваме потребителя за подобни екологични алтернативи, които тепърва ще се разпространяват на пазара. Виждаме тенденция хората да започват да ги търсят. Това каза главният търговски директор на компанията Cupffee Иван Бондоков в предаването "Утрото на фокус" на Радио "Фокус" с водещ Ася Александрова.  

Концепцията за Cupffee се разработва от около 10 години. Основател на компанията е Мирослав Запрянов, който е инженер по образование. Той решава да създаде биоразградима чаша, която не вреди на околната среда. Започва работа по нея с подръчни материали в един гараж. Чашата задържа течността в рамките на един час. Започва да се размеква от самата напитка след часове.

"Днес компанията се намира на съвсем друго ниво, с индустриално производство, автоматизация и произведени милиони чаши. В момента работим успешно в Западна Европа – в Германия, Холандия, Англия. Това са общества, в които екомисленето е доста силно развито от ранна детска възраст, и такива продукти са доста добре приети. В тези държави и европейските регулации работят доста по-успешно, отколкото в Източна Европа. Друг силен пазар е Близкият изток – Саудитска Арабия, Обединените арабски емирства, Катар, Кувейт. Съвсем наскоро сключихме доста сериозно партньорство и с голяма компания в Дубай, която оперира най-големите молове в региона“, разказа Иван Бондаков.

Преди няколко години Cupffee получава признание и от световен гигант. "Оказа се, че те са се опитвали да разработват подобна концепция, но са видели, че качеството на нашата чаша е доста по-добро от това, което те са успели да разработят. Днес те са един от най-добрите ни и дългосрочни клиенти“, сподели Бондаков.

За момента цената остава пречка пред по-широкото навлизане на биоразградимата чаша на определени пазари. В София и в Пловдив има няколко кафе локации, които използват Cupffee. "Това са предимно по-специални кафе локации, в които се обръща доста внимание на всеки детайл. Самият продукт се представя в две от търговските вериги, така че имаме представителство. Но със сигурност вярваме, че има още какво да се желае за българския пазар. Като цяло тенденцията е доста позитивна и все повече бизнеси и хора виждат, че в крайна сметка цената е нещо, което е относително в случай, в който успяваме да намалим въглеродния отпечатък от пластмасовите и хартиените чаши“, заяви Иван Бондаков.

Компанията има планове да разработва и други продукти по тази технология, добави той.


https://www.varna24.bg/novini/interesno/Direktorut-naCupffee-Chashata-zadurzha-technostta-v-ramkite-na-edin-chas-Zapochva-da-se-razmekva-ot-samata-napitka-sled-chasove-2444510
Copyright © Varna24.bg. Всички права запазени.