Вече работи телефонът на потребителя на Българска агенция по безопасност на храните
Автор: Екип Varna24.bg 09:50 / 19.04.2011Коментари ()715
Телефонът на потребителя 0700 122 999 на Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ) вече работи, информират от Министерството на земеделието и храните. Сигнали ще могат да се подават всеки ден от 8 до 21 часа, включително и в почивни и празнични дни. Обаждането към него е на цената на един градски разговор, а за мобилните оператори - в зависимост от тарифния план.

Операторите на телефона приемат сигналите и запитванията на гражданите, свързани с дейността на БАБХ и ги предават на съответната Областна дирекция по безопасност на храните. Компетентните експерти извършват необходимите проверки и при нарушения налагат санкции, след което се свързват с потребителите, за да ги информират за развитието на случаите. При постъпили запитвания, експертите от БАБХ отговарят на потребителите писмено или по телефона.

Само вчера до обяд операторите приеха 17 сигнала. Най-много обаждания са регистрирани от град София. Повечето сигнали са свързани със срока на годност на хранителни продукти, липса на достатъчна информация върху етикетите и др.

Потребителите могат да подават сигнали и на новосъздадения интернет сайт на БАБХ. За целта е създадена специална електронна бланка на адрес www.babh.government.bg, чрез която потребителите могат да изпращат оплаквания, мнения или въпроси, свързани с дейността на агенцията.

 



https://www.varna24.bg/novini/Bylgaria/Veche-raboti-telefonut-na-potrebitelya-na-Bulgarska-agenciya-po-bezopasnost-na-hranite-247941
Copyright © Varna24.bg. Всички права запазени.