4 млн. лв. гълтат техническите паспорти на общинските сгради
Автор: Екип Varna24.bg 14:47 / 05.12.2011Коментари ()860
© Varna24.bg
Общо 4 млн. лв. са необходими на община Варна, за да състави задължителните по закон технически паспорти на своите сгради. Това показали разчетите, изготвени съвместно с финансовата дирекция. Тъй като срокът за паспортизацията бе удължен до 2014 г., за следващата година ще бъдат отпуснати само 2 млн. лв. от сумата. Това обясни пред съветниците от комисията по собственост и стопанство Теодора Трендафилова, шеф на дирекция "Общинска собственост".

Днес местните депутати одобриха предложената от администрацията Годишна програма за управление и разпореждане с имоти общинска собственост за 2012 г. В документа са предвидени едва 200 000 лв. за разработването на подробни устройствени планове. Нуждите са в пъти по-големи, призна Трендафилова. По думите й същото важи и за отчуждаванията. За догодина трябва да бъдат заделени 5 млн. лв. за отчуждаването на имоти, които стопират изграждането на нови трасета на градската инфраструктура. 15 млн. лв. обаче са необходими само за отчуждаванията за лица, които искат да им се отвори път към парцелите, изтъкна шефката на дирекция "Общинска собственост".

Източник: в. Черно море


https://www.varna24.bg/novini/varna/4-mln-lv-gultat-tehnicheskite-pasporti-na-obshtinskite-sgradi-310444
Copyright © Varna24.bg. Всички права запазени.