Строителите на Варна се готвят за Националния празник с домашни деликатеси
Автор: Екип Varna24.bg 14:45 / 01.03.2012Коментари ()1147
©
В навечерието на 1ви Март в "Клуб на строителя" при Камара на строителите, областно представителство Варна, се състоя втората тематична вечер под надслов Моunthly Business-Tainment. Този път участниците в събитието представяха свои лично или фирмено произведени хранителни продукти и ги споделиха със своите колеги от строителния бизнес. Броени дни преди Националния празник на България всички се насладиха на традиционния и неподправен вкус на българските ястия и да го поляха с чаша вино.

По стар български обичай членовете на Камарата бяха посрещнати за добре дошли с празнична погача, поднесена с мед и шарена сол. В унисон с патриотичното настроение по време на събитието се излъчваха подбрани кадри, показващи красотата на България и българските обичаи. Под музикалния съпровод на избрани любими български песни, членовете на камарата представиха своите домашно приготвени вкусотии. Не липсваха погачи, домашни суджуци, сушени филета и други месни деликатеси, лютеници, туршии и вина.

Специален гост на събитието беше третокласникът Пламен Панайотов от с. Приселци, певец в хора на ансамбъл "Българче" и танцьор в същия фолклорен ансамбъл. Малчуганът, облечен в народна носия, поздрави всички, като изпя няколко народни песни избрани от него за наближаващия празник. 

Всички присъстващи бяха изпратени с мартеници, както и с рецепта за празнична погача, за да може всеки и в домашни условия да приготви тради
©
ционния български хляб.
Следващото организирано събитие на Камарата ще се проведе през месец март.

Повече за изнициативата на ‘'Клуб на строителя" при КСБ-ОП-Варна
Основната идея, заложена в организирането на ежемесечните сбирки, провеждани всеки втори и последен четвъртък от месеца, е членовете на Варненската строителна камара да се опознаят по-добре и да придобият чувство на съпричастност към идеите и живота на камарата, да имат възможността периодично да обменят идеи и опит в неформална среда и да привикнат с конкретно място - техния клуб, предназначен именно и конкретно за техните срещи. Мотото на кампанията е Моunthly Business-Tainment, а именно Съчетаване на бизнес с удоволствие.



https://www.varna24.bg/novini/varna/Stroitelite-na-Varna-se-gotvyat-za-Nacionalniya-praznik-s-domashni-delikatesi-333322
Copyright © Varna24.bg. Всички права запазени.