Хиляди се жалват от мобилните оператори на КРС | ||||||
| ||||||
Божков добави, че 20-25% от всички жалби са в областта на нелоялни практики от страна на операторите. Голям процент от жалбите са във връзка с клаузата за автоматично подновяване на договорите. Освен това има голям процент от жалбите са за получаване на нежелани съобщения. По отношение на териториалната дирекция на КРС - Варна, която обхваща шест области, Веселин Божков заяви, че от началото на 2012 г. до края на месец май има получени 93 жалби, от тях има съставени 186 констативни протокола и са съставени 22 акта за установяване на административни нарушения. От подадени 93 жалби, 60 се отнасят за преносимост на номерата, 11 са непогасени задължения по фактури, претенции за неустойки има подадени 7 жалби и др. Веселин Божков посочи, че днес във Варна се е провела за трети път приемна, като общото впечатление е, че хората нямат достатъчно потребителска култура, като това е и една от целите на провеждащите се в градовете приемни. Източник: Радио "Фокус" |