Най-честите нарушения във Варненско са свързани с категоризацията на заведенията. Това заяви Соня Ангелова, представител на регионалното звено на Комисията за защита на потребителите. По думите й има много случаи, в които не се представят услугите, които отговарят на съответната категория. В този случай от комисията съставят административни актове. Ангелова обясни още, че се надява през тази година да няма подобни нарушения. По нейни данни често се констатира и липса на цени в менютата на заведенията. В някои от менютата липсват грамажи на храната. Нарушение е също менютата да не са изписани на български език, уточни специалистът. По отношение на хотелите нарушенията са свързани с несъответствие на категорията, каза още Соня Ангелова. В този случай регионалното звено на КЗП уведомява категоризиращия орган за предприемане на намаление на категорията. Други констатирани нарушения от предходни години са заблуждаваща реклама или пък неводене на регистри в по-малките хотели и къмпинги.
Източник: Агенция "Фокус" |