Позиция на Енерго-Про относно отчитането на тока:
Във връзка с информация, разпространена в медиите, за продължителността на отчетния период на консумираната електроенергия от клиентите на ЕНЕРГО-ПРО за месец ноември, бихме искали да направим следното уточнение:ЕНЕРГО-ПРО спазва стриктно нормативните изисквания за отчетен период на потреблението на електроенергия не по-дълъг от 31 дни.
Потреблението на 99,49% от клиентите на компанията за ноември е било отчетено до 31-я ден, което отговаря на нормативните изисквания.
Има единични случаи на клиенти, които не са осигурили достъп до електромера на имота и поради тази причина имат друг отчетен период.
Изнесената в медиите цифра 2,028% отразява процента неотчетени потребители един ден преди изтичането на крайния срок.
В случай че клиент на компанията има въпроси относно периода на отчет, може да посети най-близкия център за обслужване на клиенти или да се обади на тел. 0700 161 61, за да получи детайла информация. |