Читател: Новият бул. "Ян Хунияди" пропада | ||||||
| ||||||
"На тях ясно се вижда "качественото" изпълнение на обекта. Един месец след пускането му в експлоатация, имаме видимо пропадане на страничните бордюри,което отваря пролука между тях и асфалта, което пък е предпоставка, вследствие на проникналата вода там, да се получат слягания и пропадания. Такива вече са видими в разделителната ивица - по пръста има ясно очертана зона на пропадане. Явно е въпрос на време да почне да се случва това и с асфалта, особено след зимните валежи и студове. Задавам си въпроса - така ли въобще се правят всички ремонти във Варна, защото бяхме свидетели (работещите в района) на изключителното бързане , за да се завърши обектът в срок. Видяхме и как НЕ СЕ спазват технологичните процедури (дори за неспециалисти беше ясно), в следствие на което се стигна до такива дефекти толкова бързо. Няма как да поставяш асфалта преди да са наредени бордюрите и да очакваш, че няма да се случи точно това. И това е само част от фрапантната практика. Все още на част от бордюрите не са запушени фугите помежду им, което пак е предпоставка да се просмуква вода в основата. И други детайли мога да се сетя, но не ми е това работата и специалността. Ако това е цената, за да се усвоят на време европарите, то аз се питам (по-скоро питам Общината) - колко ще платим ние, гражданите на Варна, за да се оправят след това новите булеварди? Интересува ме също - ще понесе ли фирмата изпълнител санкции за това "изпълнение", защото предполагам, че парите, които трябва да вземе по договор, въобще не са малко? И последно - дава ли си някой сметка, че от тук нататък, като се почне едно кърпене, този булевард (предполагам и други като него) никога няма да е нов? И това поради факта, че явно никой не контролира фирмите в процеса на изпълнение на обекта, когато тези неща могат да се предотвратят. Писал съм сигнал и до Общината. Чакам да видя, дали някой ще вземе отношение или "Кучетата си лаят, керванът си върви", алармира Янислав Трифонов. |