Над 20 000 се включиха в кампанията за енергийна ефективност "Е.ОН Енергия +" | ||||||
| ||||||
"Искахме да подпомогнем нашите клиенти в избора им на енергийно ефективни електроуреди. С отстъпката, която ползват в рамките на кампанията, нашите клиенти могат да си позволят енергиен клас А/А+, което ще намали разходите им за електроенергия", коментира г-н Гюнтер Шуберт, председател на Управителния съвет на Е.ОН България. Два месеца след старта на инициативата "Е.ОН Енергия +" на Е.ОН България, над 20 000 души са се възползвали от възможността да закупят енергийно ефективни електроуреди, PVC дограма и изолационни материали. Кампанията е съвместна инициатива на Е.ОН България, Technomarket и JetCredit. Кампанията "Е.ОН Енергия +" е една от инициативите на дружеството, която има за цел да помогне на клиентите да оптимизират своето потребление на електроенергия, да намалят разходите на домакинството си за електричество. Тя е в синхрон с поставените от Европейската комисия цели за повишаване на енергийната ефективност с 20% до 2020 г.
|