Запазва се интересът към шопинг туризма във Варна | ||||||
| ||||||
По думите й шопинг туризмът е един от популярните туристически пазари, дори някои туристически градове основно развиват този вид пазар. "При нас шопинг туризмът е част от предлагането на един общ туристически продукт и развива успоредно с културно-историческия туризъм, спортния туризъм, гурме туризъм. Това е част от възможностите за развитие", посочи Соня Георгиева. Тя допълни, че поклонническият туризъм също е част от развитието на различните видове туризъм, които се предлагат в региона. "За Варна символът е Катедралата, не трябва да забравяме и Аладжа манастир, както и всички църкви, които се намират в региона на Варна", каза още Соня Георгиева. По отношение на селския туризъм тя отбеляза, че този вид туризъм се развива повече извън град Варна, в областта, тъй като в града се развива преди всичко градски туризъм. "В област Варна има интересни маршрути, които ние разработихме, включително и чрез проект по програма "Регионално развитие". Предлагаме различни селски маршрути в областта и малките населени места", допълни Соня Георгиева. |