Колко ниско могат да паднат букмейкърите и големите медии | ||||||
| ||||||
Със същата сила и логика може да се предложи забраната на рекламата на алкохол, вредни храни, абсолютната реклама на цигари и т.н. и т.н. В общи линии тези забрани поставят медиите във все по-голяма зависимост от политиците, защото съществуването им на пазарен принцип става все по-трудно. Именно тази зависимост прозира зад намеренията на "патриотите", които за никого не е тайна на кой "бог" се кланят. Техният "бог" не иска независима журналистика в страна от ЕС, в която все по-успешно налага евразийското си влияние. Големите медии и хазартните лобита трябваше по точно тази струна да заиграят и да влязат "грубо с бутонките", казвайки истината. Те обаче реагираха като ощипани госпожици и от "устите" им потекоха комични небивалици. Като започнем още с рекламната кампания "Да не се отнема надеждата на българите". Тотална липса на мисъл и креативност, която набързо бе осмяна от мислещите българи. Сякаш тази надежда я подаряват, а не я продават срещу многомилионни печалби. Още по-нелепо беше твърдението, че родните букмейкъри ще пренасочат инвестициите си от родния спорт към европейските колоси. Обидно е за всеки читател или зрител, до когото е достигнал този текст, че някой там някъде си мисли, че този човек е толкова тъп, че да им повярва. Кажете си го в прав текст: От рекламата на хазарта получаваме много пари и губейки ги, губим независимостта си. Ставаме все по-зависими от политици и тъмни бизнес кръгове. Само тази истина може да предизвика някаква смислена дискусия по темата и да предизвика някаква реакция от обществото. |