Девненският превозвач се гаври нагло с клиентите си | ||||||
| ||||||
Подателят на сигнала споделя, че кондукторката му се била троснала, че ако ѝ бил дал по-едра банкнота, направо щели да го изхвърлят от автобуса. Човекът е снимал монетите в шепата си, а други потребители на групата се шегуват, че при това положение "любезната" кондукторка е трябвало да му даде бонус – торбичка за стотинки. "Возят ни в раздрънкани таралясници, таксуват ни капризни кондукторки със самочувствие на стюардеси в бизнес класа! За това, което предлагат, трябва те да ни плащат! Време е вече да въведат електронно таксуване за градския транспорт! На мен пък ми поискаха да представя карта или да закупя билет на стойност един лев за десетмесечното ми внуче! Докъде я докарахме – от бебета да ги таксуваме", коментира в "Забелязано в Девня" Атанаска Георгиева. "В пиковите часове автобусите са претъпкани. Налага се пътуване с отворени врати, за да не се задушат пътниците. За това, разбира се, не са виновни служителите на фирмата, а ръководството. В такива моменти могат да пускат два автобуса или да са по начесто", предлага Денислав Димитров. "От няма и къде пътувам с тях, но всичко е под всякаква критика. Когато вали, например, отвсякъде тече вода, по фугите на стъклата растат мъхове заради вечната влага там, а да не говорим, че седалките след дъжда са мокри поне една седмица", споделя Иван Иванов. Масово девненци и гостите на града недоволстват от качеството на услугата, която предлага фирма "Волан", както и от арогантното поведение на шофьорите и кондукторките. Автобусите на обществения превозвач системно закъсняват, графикът на градската линия не е съобразен с разписанието на влаковете, което създава сериозни затруднения на студентите от Девня и не само на тях. Освен това безотговорни шофьори на въпросната фирма си позволяват да зареждат автобусите с гориво при включен двигател, докато изпълняват редовни маршрути по линията "Девня – Варна" и обратно. През лятото на 2016 година имаше и документиран случай, при който автобус се движи без задно панорамно стъкло, докато изпълнява междуградски курс. Терморегулацията в превозните средства е под всякаква критика и в тях е или много горещо, или много студено – в зависимост от сезона, жалват се девненци. Община Девня вече се опита да смени превозвача, но за съжаление други кандидати за изпълнение на обществената поръчка не се намериха и администрацията се принуди да направи голям компромис, подновявайки договора си с "Волан". Съветът към гражданите, на които им се налага да ползват услугите на тази фирма, е да снимат всички нередности, на които стават свидетели (най-добре е да правят видеоклипчета), и да си търсят правата в Комисия за защита на потребителите, Държавна автомобилна инспекция и съдилищата. Екипът на фейсбук страницата "Девня - древна и съвременна" се ангажира да окаже съдействие на всеки ощетен пътник, който си е осигурил доказателства (видеоклипчета, свидетели, медицинска документация) за претърпени вреди от услугите на превозвача "Волан". |