Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Варненка: Платих 1000 лв. за няколко детски пломбички, някои паднаха! Оказа се, че "рекламации" не се приемат
Автор: Екип Varna24.bg 11:57 / 30.12.2020Коментари ()9241
©
Илюстрация
Майка на момченце от Варна изрази в групата "Варненски мамчета" възмущението си от некачествено, според нея, свършена работа, при която "рекламации" не се приемат. Споделеното предизвика вълна от коментари и споделен опит от други родители, видя Varna24.bg.

Ето какво сподели за медията дамата, която иска да даде гласност на случая, за да заостри внаминаието на други родители при избора им на детски стоматолог :

"В рамките на няколко месеца водихме сина ни, който е на 5 годинки, в популярен стоматологичен център, който работи с деца, но не по здравна каса. В началото всичко беше много добре, отношение, усмивки, успяха да предразположат детето, за да му "направят" зъбките. Не случайно поставям "направят" в кавички, обаче. Защото зад красивата опаковка на всичко, се оказа, че се сблъскахме с доста проблеми. В рамките на няколко месеца направиха няколко зъбчета 5 или 6, а за услугата заплатих "скромната" сума от близо 1000 лв., защото не са по здравна каса. Не случайно избрахме частен кабинет, с надеждата, че ще бъде обърнато по-голямо внимание на детето, което по обясними причини се страхува и трябва да бъде предразположено, като разчитах и на по-качествени материали, след като си плащаме повече. След като първия път падна пломба, направена в кабинета, заведох детето втори път и заплатих отново за поставянето на пломба на същото зъбче. При втория случай, когато падна пломба, реших, че е редно да поправят некачествено свършената работа за тяхна сметка.

При разговор по телефона, обаче, стоматоложката ми заяви, че не носи отговорност, защото дупката на зъба била голяма и затова пломбата падала. Последваха упреци, че ние като родители сме отговорни за състоянието на зъбите. Разбира се, че сме отговорни. Всяка сутрин и вечер зъбите се мият както и през деня. Но малкият явно е податлив да образува кариеси. Безотговорен родител не смятам, че ще плати 1000 лв и ще търси отново помощ за зъбчетата на детето, които са млечни и предстои да бъдат сменени. След като сме взели мерки не мога да приема, че сме безотговорни родители. След отказа да оправят за тяхна сметка зъбчето последва съвет да ползвам услугите на друг стоматолог и то по здравна каса. Заявих, че това е некоректно и непрофесионално отношение, тогава ми отговориха, че ще оправят зъбчето, но повече да не стъпваме в кабинета им.

Естествено отказах, очаквах друга реакция на човек, държащ на името си и работата си както и на здравето на децата", коментира майката на малкия пациент.  

В коментар в групата, стоматоложката също обяснява, че е засегната от поведението на недоволните родители, като подчертава, че не е било лесно да се справят с малкия пациент, към когото са проявили голямо търпение и внимание. Според нея зъбчето на детето е било в такова състояние, че няма как да се даде гаранция за това, че пломбата ще се задържи и въпреки това са предложили да решат проблема. 

Според дефиницията за право на рекламация, всеки път, когато е налице несъответствие на стоката с договореното, независимо дали това несъответствие е открито при първоначален преглед, при монтаж на стоката или през времето, докато я ползваме, за нас възниква правото на рекламация.  Единственото условие е несъответствието да не е несъществено. 

 

 

 



https://www.varna24.bg/novini/varna/Varnenka-Platih-1000-lv-za-nyakolko-detski-plombichki-nyakoi-padnaha-Okaza-se-che-reklamacii-ne-se-priemat-1035174
Copyright © Varna24.bg. Всички права запазени.