Клиентка си поръча онлайн два парфюма за 185 лева, сега моли за съвет | ||||||
| ||||||
Така потребителка на социалната мрежа Фейсбук започва поста си, видя Plovdiv24.bg. И добавя: "Днес получих съответните парфюми, но когато ги разопаковах и се напръсках с единия от тях, усетих, че ароматът няма общо с този на оригиналния и след 2 секунди вече не се усещаше… Отворих и втория, същата работа. Веднага писах на жената, след което я попитах дали мога да ги върна, следователно като за тази сума аз не получавам стоката, която исках. Тя ми отговори, че не може да направи нищо в случая, тъй като парфюмите били вече разопаковани… и ето на 185 лева отидоха в коша… Не знам дали е редно да казвам каква е била сумата. Моля ви за съвет". |