Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Клиентка на банка: Потресена съм, как можаха да го направят!
Автор: Екип Varna24.bg 09:43 / 08.08.2022Коментари ()1028
©
Здравейте! Желая да изкажа възмущението си от свое име и името на своята майка, която е 100% инвалид с двигателни увреждания. Придвижва се с инвалидна количка или патерици в най-добрите дни, не се обслужва самостоятелно и често е на легло. Така читателка на Plovdiv24.bg започва сигнала си до медията ни.

Ето и продължението:

"Клиенти сме на "Райфайзенбанк", настоящи "КВС". Притежавам нотариално заверено пълномощно, в което подробно са описани дадените ми от нея права, включително и за въпросната банка.

Освен това имам и вътрешно банково пълномощно. Приложила съм ТЕЛК решение на майка си преди повече от година. Наложи се подмяна на дебитната и карта и когато поисках да я получа, ми обясниха неколкократно, че е невъзможно, въпреки че го пише в пълномощното от нотариуса.

Това били вътрешни правила, които стоят над законите в държавата. Дискриминираха инвалида, състоянието му, правата му бяха потъпкани и го задължиха да се яви в клона им, защото никой друг не може да вземе картата му, въпреки двете пълномощни.

Потресена съм в как една от множеството банки в Република България може да се вземе толкова насериозно и да се постави над закона и нотариусите! Не може да ограничаваш достъпа до личната сметка на трудноподвижен 100% инвалид, защото държиш да ти се яви лично в банката!!! Не може да не зачиташ оригинално пълномощно с нотариална заверка! Пиша това просто да информирам всички техни настоящи и бъдещи клиенти".


https://www.varna24.bg/novini/Bylgaria/Klientka-na-banka-Potresena-sum-kak-mozhaha-da-go-napravyat-1321646
Copyright © Varna24.bg. Всички права запазени.