Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Габриела Руменова, PR експерт: Потребителите трябва да знаят, че не трябва да се поддават на агресивните практики на мобилните оператори
Автор: Йоланда Пелова 10:08 / 12.09.2022Коментари ()1119
© Фокус
Потребителите трябва да знаят, че не трябва да се поддават на специфични атаки от страна на мобилните оператори. Това каза за сутрешния блок "Добро утро, България“ на Радио "Фокус“ PR експертът Габриела Руменова. Тези атаки са от типа "само за вас“, "само сега“, "за 10 часа трябва да решите“, "това е ексклузивна оферта“, уточни специалистът.

"Това, което трябва да знаят потребителите, е, че не трябва да се поддават на подобни атаки от типа "Само сега, за 10 часа трябва да решите“, "Това е ексклузивна оферта само и единствено за вас“. Какво се случи? Преди около половин година предстоеше да изтече моят срочен договор и получих телефонно обаждане в работно време – може би това е по-добрият вариант, но все пак ние сме в срещи, с хора, работим отговорни неща и не е редно да бъдем разсейвани с подобни обаждания, още повече когато те изискват спешно решение. И затова аз просто казах: в момента не е удобно да разговаряме. Така или иначе се разбрахме да ми изпратят онлайн проекта на договора. Изпратиха ми го. Нямах време за тези два дни, които ми даваха, да го прегледам. След това обаче започнах да получавам SMS-и – "Ще получите договора за подпис с куриер. Вече готов. И аз просто трябва да го подпиша.“.

Габриела Руменова уточни, че на нея й е ясно, че това няма как да стане така, но много хора се чувстват вече обвързани с този договор и не виждат варианти, чрез които могат да се измъкнат. Това ги стресира и им създава усещане, че са подведени, че са притиснати, което не е редно. Това е агресивна практика, заключи PR експертът.

"Това е агресивна практика. По същия начин е и с банките. Сега виждам, че се оказа, че и небанкови институции правят същото – изпращат SMS-и, в които казват "Вашият предварително одобрен кредит ви очаква“. И какво всъщност си мисли потребителят – че може би той вече има договор за кредит и просто трябва да финализира нещата. А другият вариант е, че може да си помисли, че някой е изтеглил кредита от негово име – нещо, което се случва, има много такива случаи в практиката. И това наистина е много притеснително, особено за хора, които са от уязвимите групи“.


https://www.varna24.bg/novini/Bylgaria/Gabriela-Rumenova-PR-ekspert-Potrebitelite-tryabva-da-znayat-che-ne-tryabva-da-se-poddavat-na-agresivnite-praktiki-na-mobilnite-operatori-1390297
Copyright © Varna24.bg. Всички права запазени.