Какво да направим, ако банкоматът ни "глътне" картата? | ||||||
| ||||||
Ако банкоматът е към банков офис, помолете да Ви предадат задържаната карта. Ще Ви бъде поискан документ за самоличност и ще трябва да подпишете съответен формуляр. Ако банкоматът не е до банков офис, то трябва да се обърнете към клона на банката, където Ви е издадена картата. Ще улесните получаването й, ако обърнете внимание на коя банка е банкоматът, който е задържал картата Ви. За съжаление се получава известно забавяне при получаването на картата обратно, което се дължи на технологичното време, необходимо за вземане на задържаната карта и изпращането и от банката, обслужваща банкомата. Ако желаете по-бързо да разполагате с парите си, то Ви препоръчваме да поискате издаване на нова карта. При задържането от банкомата картата е блокирана и за да можете да я използвате отново, тя трябва да бъде разблокирана. Ето защо е необходимо да уведомите задължително вашата банка, че картата Ви е била задържана на банкомат, дори и в случаите, когато сте взели сами картата си. Картата може да бъде "глътната“ от банкомата по няколко причини. След като въведете пин кода си, имате определено време, в което трябва да я вземете от банкомата - ако се забавите, той автоматично я прибира. Друга причина за задържане на картата е, ако тя е с изтекла валидност. Ако машината е увредена, също има вероятност да не си я получите веднага. |