Тема с продължение: Какви са правата на жената, която закупи олио "уж на промоция" | ||||||
| ||||||
Ето какво отговори за Sofia24.bg експертът Габриела Руменова: Когато има промоция и на касата се маркира редовната, а не намалената цена, потребителят има право да поиска да заплати по-ниската. Всъщност, търговецът трябва да му възстанови разликата между стандартната цена и промоционалната, а не да си вземе стоката и да му върне парите. Според Закона за защита на потребителите - чл. 27., ал. 3. "Означаването на различни цени за една и съща услуга в търговския обект е забранено. Ако въпреки това са посочени различни цени за една и съща услуга, потребителят заплаща по-ниската цена." Разпоредбата за услугите се прилага аналогично и за стоките. Идеята е клиентът да може да придобие стоката при обявените условия, с които търговецът се е ангажирал, т.е. на намалената цена. А не, ако не мине номерът на търговеца, да върне парите на потребителя и да си прибере стоката обратно. Какво да направят клиентите в подобна ситуация Да поискат на касата да им върнат надвзетата сума Ако не получат положителен отговор, да поискат среща с управителя. В случай че и това се окаже невъзможно, да подадат писмена жалба, като приложат снимки на ситуацията и копие на касовата бележка (но не оригинала) и поискат жалбата да се заведе в регистъра за рекламации. |
Още по темата: | общо новини по темата: 408 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/68 ] следващата страница |