Ядосан клиент: Евала на голямата верига! | ||||||
| ||||||
Така читател на Plovdiv24.bg започва разказа си за онова, през което е преминал в магазина на въпросната хранителна верига на бул. "Пещерско шосе" в Пловдив. И допълва: "Малко след това се сетих да си проверя касовата бележка, защото си бях купил и вафли с купон. Изненада и те са си на реалната цена. Отидох да си търся отстъпката, касиерът ми каза "по-добре ги върни "Лидл плюс" не работи". Евала на голямата верига в момент, в който има най-много клиенти, промоциите им не работят. Интересно дали не е умишлено, защото колко хора нямат навика да си гледат касовите бележки и когато разберат, вече не им е изгодно да се върнат до магазина. Надявам се да публикувате това, защото на скапаните вериги вече им стана навик или да имат проблем с доставката, или да имат техническа грешка в брошурите, или да не им работят приложенията и всичко това с цел да бъде "официално" и безнаказано прекаран потребителят". |