© Varna24.bg | | Системата за измерване на удовлетвореността на потребителите от работата на администрацията е твърде субективна, а подадените сигнали за корупция не могат да се идентифицират. Това коментираха от кметската администрация по повод придобивката, която бе въведена в Информационния център на общината по инициатива на бившия министър на държавната администрация Николай Василев.
По модел на Шанхай той експериментира във Варна електронната система, която позволява да се отчита различна степен на удовлетвореност у клиентите, обслужвани в общината. Практиката показва, че гражданите дават предимно оценки "Много добър". Това е признак, че услугите се извършват качествено, но за подробностите можем само да гадаем, отчетоха общинари.Миналата година технологията бе демонстрирана пред тогавашния еврокомисар по административните въпроси, одита и борбата с измамите Сийм Калас. Той лично изпробва внедрената система за управление на опашките, а натискайки бутоните за удовлетвореност по погрешка подаде сигнал за корупция.
Източник: в. "Черно море" |