© Varna24.bg | | Едва по 2-3 сигнала на месец се подавали на горещия телефон, на който община Варна събира предложения и оплаквания във връзка с административните си услуги. На практика обаче гражданите, които звънят на номер 0800 11052, алармират за дупки или бездомни кучета и почти никога за проблеми с обслужването, коментираха от кметската администрация.От 1 юли в общината ще заработи нова система за обратна връзка по документооборота. В началото на тази седмица започнала актуализацията на информацията за административни услуги, която е включена в изготвена преди 2 години Харта на клиента. През следващите дни кметът Кирил Йорданов се закани да предостави подробни данни за ефекта от документа до момента и обеща занапред да отчита сигналите и мерките по тях на всеки два месеца.
Освен на горещия телефон сигнали във връзка с административните услуги могат да се подават и на номер 604 106 на Информационния център в общината. Там между 8,30 и 16,30 ч. от понеделник до четвъртък и до 12 ч. в петък гражданите могат да питат за услуги, необходими документи, дължими такси и др. Подробности за това, както и формуляри за различните административни услуги, могат да бъдат открити и на сайта на общината - www.varna.bg.
Хартата на клиента предлага още писмени предложения и сигнали да се изпращат в интернет и в пощенската кутия на адрес бул. "Осми Приморски полк" № 43, припомни градоначалникът.
Източник: в. "Черно море" |