Експерт за чести практики по морето: Това за мен е фрапантно | ||||||
| ||||||
Това коментира в студиото на Euronews Габриела Руменова, която е основател на платформата "Ние, потребителите“. "По ресторантите прави впечатление, че цените са значително по-високи. През тази година има изнесени щандове за бързооборотни стоки – скара, картофки, салати, най-различни гозби дори. За част от тях обаче няма дадени цени или са показани за 100 гр., вместо за 1 брой". "Ако информацията е със звездичка, някъде под черта или е с по-малки букви уточнението, че цената не е за вида на артикула, а за някакъв грамаж от него, тогава наистина се създават предпоставки за объркване. Съветът към потребители е да четат по-внимателно и да смятат“, каза още Руменова. "Винаги когато се усъмним, че ни се сервира по-малко количество от обявеното, можем да поискаме то да бъде изтеглено пред нас". "Ако получим отказ или не успеем да се разберем с представител на търговския обект, тогава можем да сигнализираме Държавната агенция за метрологичен и технически надзор – те могат да извършат необходимата проверка и да приложат закона такъв, какъвто е“, допълни експертът. Руменова подчерта, че продължава да се среща "тази доста неприятна практика да се отдават задължително в комплект чадърите и шезлонгите“, което уврежда икономическия интерес на потребителите. По нейните думи това е нелоялна търговска практика. "Ако почиваме в чужбина през туроператор имаме една идея по-голяма защита, защото можем да адресираме към него какъвто и проблем, който би могъл да възникне“, коментира още експертът. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1242 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/207 ] следващата страница |