Кои са хората, които седят зад "Pistolavistas"? | ||||||
| ||||||
Зад Pistolavistas стоят Георги и Мария, които създават забавни анимации за TikTok и Instagram. Георги се занимава с анимацията и озвучаването. Мария е маркетинг специалист и помага със субтитрирането и в озвучаването. Видеата им събират повече от 20 000 гледания в Instagram и 74 000 – в TikTok. Основната целева група в началото са децата и младежите до 20-годишна възраст, сподели Мария. "В момента алгоритъмът и в Instagram, и в TikTok избутва много оригинално съдържание. Ние използваме оригинално аудио. Възрастовата граница на хората, които ни следват, доста се е разширила. Ако преди ни следваха основно деца, сега има хора на по 20, 30, 40 години, което означава, че успяваме по някакъв начин да хванем вниманието ни“, разказа Мария. Основната идея на Pistolavistas е създаване на съдържание, което да е различно. "Няма как да е на 100% оригинално, защото и нашите идеи са заимствани оттук-оттам като вдъхновение. Искахме да направим нещо, което хем да се запомня, хем да бъде забавно, но да сме в някакви граници на нормалното и да не прекаляваме. В българското интернет пространство е пълно с хора, които си мислят, че копирайки чуждестранни творци, вкарвайки доза вулгаризъм, ще бъдат интересни на аудиторията. По този начин малко или много се промиват мозъците на подрастващото поколение“, споделя Мария. И за двамата е важно съдържанието да се основава на проверени факти и проучвания. "Да звучи всичко добре граматически, правописно, пунктуално, за да може хората и най-вече децата да се учат на правилен български език. Искаме съдържанието, което създаваме, да се харесва, но да бъде и образователно“, подчерта Мария. Георги признава, че за много от историческите видеа, които създава, учи и открива много нови факти от миналото заедно с потребителите. Вдъхновява се за нови сценарии от предложения на фенове. "Сценарият за много от клиповете идва просто ей така. Понякога е само едно изречение, но това изречение поражда следващия сценарий, следващия сценарий – по-следващия. То е съвкупност от всички комедийни, житейски избори и направени решения“, разказа Георги. Времето, необходимо за създаването на едно видео, е между 4 до 20 часа, каза още той. |