Скочиха срещу реклама на популярна марка сладоледи: Простащина и тъпи намеци | ||||||
| ||||||
"Тече телевизионна реклама на един сладолед. Три женички седят около една маса, ближат фунийки и си бъбрят как го обичат. Текстчето, замислено от някакъв клет копирайтър, държи да е със сексуален подтекст. Женинките казват как "друго не близват". (Тук покашляме и пресилено си смигваме с едно око, демек - сещай се какво близват принципно). Понеже явно този дебелашки намек не е достатъчен да се досетим ние, тъпите зрители, една от дамите допълва, че най обичала "той да свърши.." и след логична пауза в изявлението допълва "... шоколада в дъното на фунийката"... (пак смигаме и кашляме!) И голем смех от тези трите, големо подюрганно натвърдване, страшна рекламна стратегия! Ако така ще продават сладолед с бранд, силно таргетиращ цялото семейство и ползващ картинки като за дечица, нещо много отдавна не е усвоено от служителите на рекламната агенция, сътровила този шедьовър на "кич адвертайзинга". И това е, че е важно всяко нещо да има мярка и вкус. Не е проблемът в сексуалните послания - в кискането, тъпите намеци и просташката интерпретация е. Със същия успех можеха просто сластно да го ядат тоя сладолед и да се приключи въпросът. Няма да кажа кой е сладоледът, защото тези умници точно това целят - да си размахваме името на бранда, па ако ще и да е с лошо. Ама няма и да го купувам", пише Моасе. Под поста й коментар в нейна подкрепа изрази и новинарката от bTV Лиляна Боянова, която пише: "На тази марка сладоледи повечето реклами са хел. Абсолютна простащина". Актрисата Гергана Стоянова също подкрепи Мария Касимова-Моасе. Рекламното лице на кампанията Ивка Бейбе се изказа относно нападките: "Светът е заобиколен с провокация. И вие, и децата ви винаги ще бъдете заобиколени от нея. Рекламата, която ви залива ежедневно, е направена с цел да стимулира неврони в мозъка ви, за да може да вземете по-бързо решение за покупка. Силно вярвам, че вие и децата ви ще живеете в едно утопично бъдеще без провокация и без реклама, но ако това, за което говоря, се състои, доста голям сегмент от вашите професии най-вероятно ще бъде ненужен за човечеството. Като човек, който се занимава с реклама, бих искала да кажа, че без значение дали ви харесва или не, провокацията ще продължи да съществува. Яжте си, пийте си и си ближете сладоледа“. Сладоледи бол! И "близането" съвсем не е най-голямото им достойнство - качеството им е." |
Още по темата: | общо новини по темата: 6073 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/1013 ] следващата страница |