Какво е четири дни преди началото на резервираната почивка на море, хотелът да ти каже, че излиза в ремонт | ||||||
| ||||||
"Хората си запазили хотел на Българското Черноморие още през февруари чрез онлайн място за пазаруване. Четири дни преди настаняването (което започва този уикенд – б.а.), от хотела ги информират, че няма да могат да ги приемат. Причината – проблем с топлата вода и затваряне за ремонт на крилото, в което са техните стаи.“, обобщи Руменова пред Bulgaria ON AIR и уточни, че на потърпевшите туристи не било предложено нито алтернативно настаняване, нито друг вид компенсация. Наложило се тя да се обади от името на потребителите с нарушени права и да преговаря с хотела, като напомнила на представителя на рецепцията, че ако не успеят да осигурят артернативно настаняване в духа на партньорските отношения с клиентите им и професионалното и отговорно изпълнение на дейността си, ще трябва да възстановят заплатените суми с 30% неустойка. Според офертата потребителят би дължал такава при анулиране по негова инициатива до 30 дни преди настаняването. "Времето за реакция беше малко и за да спасим почивката на хората, паралелно преговаряхме и с платформата, от която бяха закупени ваучерите. От там реагираха много бързо – предложиха няколко оферти, но това е в последния момент и цените вече не бяха в същия диапазон, трябваше да се доплаща. Същевременно, от хотела отказваха да върнат парите по начина, по който бяха платени, бавеха се.“, разказа още Руменова. И добави: "Знаете, всеки спестява през цялата година средства за почивката през лятото и няма възможност в последния момент да извади още толкова, за да плати отново за друго място.“ С диалог казусът бил решен за часове – хотелът настанил туристите в апартамент с две отделни стаи и ваканцията на хората към момента тече безпроблемно, според обратната връзка от тях. Съвети на "Ние, потребителите“ при покупка на ваучери за настаняване и евентуални проблеми: · Задължително направете регистрация в платформата, за да имате писмена история на всички свои покупки и създадените във връзка с тях документи. · Запознайте се внимателно с условията на платформата и нейната отговорност при неуредици. · Настоявайте за писмен договор и общи условия, които уреждат правата и задълженията на свете страни в най-често срещаните ситуации, включително при анулиране. · Ако се стигне да отмяна на резервация, прочетете отново подробно какво дължи виновната страна и настоявайте за спазване на предварително договорените условия. · При анулиране на резервацията от страна на хотелиера, обсъдете с него възможността да съдейства да бъдете настанени на друго място, при сходни условия. · В случай че не уредите казуса доброволно, следващата стъпка е да се обърнете към институциите. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1092 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/182 ] следващата страница |