Рекламират Варна пред туристите в Германия | ||||||
| ||||||
Основни акценти в представянето на Варна са възможностите и предложенията за морски ваканционен туризъм, уикенд пътувания, спа и балнео, еко и вело маршрути, които градът и курортните комплекси Св.Св. Константин и Елена и Златни пясъци предлагат и извън активния летен сезон. Природните забележителности, богатото културно-историческо наследство, разширената транспортна достъпност също са на фокус в представянето с рекламни материали на немски език, карти и сувенири, посочват от ресорната дирекция по туризъм в общината. CMT – Щутгарт е най-голямото туристическо изложение в Европа, ориентирано към крайния потребител. Тази година страна-партньор e Индия, а участниците - над 2200 представители от над 100 страни и повече от 350 региона, сред които и Варна. Панаирът съвпада с актуалните туроператорски намаления, валидни до края на месец януари, достигащи до 20% отстъпка от цената на пътуването, а организаторите очакват около 300 000 посетители. По данни на представителите на Община Варна в изложението, в периода на ранните записвания се наблюдава повишен интерес към българското Черноморие, в резултат и на реализираните рекламни кампании през 2024г. по Програмата за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в Република България на Министерство на туризма, както и на разширената летателна програма през 2025 година. Това споделят и представители на туроператорите, предлагащи дестинацията на панаира в Щутгарт. В рамките на програмата, Община Варна в партньорство с водещите германски туроператори Alltоurs flugreisen GmBH и Schauinsland Reisen GmbH и летищния оператор Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт АД успешно реализираха маркетингови активности на стойност почти 800 000 лв., които да помогнат за повишаване на туристическата заетост чрез популяризиране на морския ни туризъм и предлагане на интегриран туристически продукт. |