Висок ръст на жалбите срещу мобилните оператори във Варна | ||||||
| ||||||
"Това стана факт и в края на годината бяха приети изменения в Закона за електронните съобщения. С приетите изменения бяха решени много проблеми, но основният проблем, който бе решен с приетите изменения, е по отношение на подвеждане на потребителите. Клиентът подписва договора в офиса на съответния мобилен оператор и след като се прибира и прочита основно документа установява, че това, което е подписал, не отговаря на представеното от продавач-консултанта", каза Илиян Станоев. По този въпрос в измененията на Закона бе въведена клауза и всеки един потребител, сключващ договор за мобилна услуга, има право в 7 дневен срок да се откаже от услугата, без да дължи обяснение. "Това е голям успех по отношение на потребителската защита, защото потребителят има спокойствието, че ако при прочита на договора на място е пропуснал определени текстове, в рамките на седем дни може да прегледа основно договора и да го анулира при неудовлетворение", каза още Илиян Станоев. След жалбите към мобилните оператори следват рекламациите за битови уреди, аудиовизуална техника и рекламация срещу кожени изделия и обувки. Източник: Радио "Фокус" |