Таксиметровите шофьори във Варна намалявали | ||||||
| ||||||
"Вече банките и лизинговите къщи не дават автомобили и кредити на таксиметрови шофьори защото да дадеш такъв автомобил на лизинг или кредит на таксиметров шофьор е вече рисков фактор. Сега автомобилите, които евентуално си закупуват хората са с пари от продадени имоти или недвижима собственост за покупка на автомобили за да работят и да изкарват някакви мизерни пари - 15 - 20 лв. на ден и всъщност заради това тотално се срутва бранша", посочи Иванов и допълни, че хората започват да карат курсове за квалификация за шофьори на товарен и автобусен превоз. "От 3 000 таксита във Варна преди няколко години вече сме сигурно под хиляда и продължаваме да намаляваме. Причината е, че няма работа и защото не си заслужава да инвестираш толкова много пари в някаква дейност, която всъщност не носи никакви доходи. Ние много пъти поставяхме въпроса за отмяна на ограничението на годините - до пет години от първоначалната регистрация. Всички политически партии ни обещаваха, но до днес това нещо не е станало. Ние искахме горната граница да е до 15 години, без да има долна граница и тогава няма да се заробваш да плащаш големи лизинги и кредити, а тогава с по-малко пари ще си закупиш качествен автомобил, който е първокласен, а не като сега всички таксиметрови автомобили във Варна да са от нисък клас", категоричен беше Иванов. Източник: Радио "Фокус" |