Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Средно по 206 жалби от недоволни потребители във Варна получава на месец Енерго-Про
Автор: Екип Varna24.bg 14:30 / 29.11.2013Коментари ()908
© Impact Press Group
При ниски температури навън водата, която домакинствата получават, също е по-студена и това повишава консумацията на електричество от някои електроуреди. Това заяви Мария Димитрова - директор "Обслужване на клиенти" в ЕНЕРГО-ПРО.

Като пример Димитрова посочи пералнята и бойлера. За да загрее водата до 60 градуса, пералнята консумира много повече енергия, когато водата е с 5-6 градуса по-студена. Бойлерът също харчи повече през зимата, заради по-студената вода, която получава по системата, обясни шефът в ЕНЕРГО-ПРО.

Мерките за енергийна ефективност също се отразяват на сметките за ток на домакинствата, припомниха от енергодружеството.

Все още не е ясно с колко ноемврийските сметки ще се увеличат заради студените дни през тази седмица. От компанията обаче отчитат, че падането на температурите със 7 градуса на 25 и 26 ноември е довело до увеличаване на потреблението на електричество с 15 на сто по цялата мрежа, съобщава Дарик.

"Колкото потребят домакинствата и фирмите, такива ще бъдат сметките", коментира управителят на ЕНЕРГО-ПРО Стефан Абаджиев.

От дружеството, което снабдява с ток 9 области в Североизточна България, не са притеснени, че протестите от миналата зима могат да се повторят. "Написахме си домашното след февруарската гражданска активност", заяви Абаджиев. По думите му, чувството на недоверие и неудовлетвореност на гражданите се дължи на липсата на разбиране за това как се променя потреблението през различните сезони. A анализи показват, че започнат ли веднъж да отопляват, абонатите не спират до края на зимата, дори при повишение на температурите навън.

Средно на месец в ЕНЕРГО-ПРО се получават по 206 жалби от недоволни потребители във Варна, сочат данните за тази година. 13 от жалбите са за нереално високи сметки. Нито една от подадените през октомври и ноември общо 26 жалби за необичайно големи сметки не е удовлетворена. Като цяло 11 на сто от постъпващите в енергодружеството жалби на недоволни клиенти се удовлетворяват.

Екипите и техниката на енергийната компания са в готовност за зимата, увери шефът в ЕНЕРГО-ПРО Мрежи Мартин Мирчев. Варна е областта с най-много осигурени екипи - 90. За Добрич и Силистра те са общо 73, а за регионите Горна Оряховица/Габрово - 77. По 68 екипа ще има на разположение в Русе/Разград и Шумен/Търговище.



https://www.varna24.bg/novini/varna/Sredno-po-206-zhalbi-ot-nedovolni-potrebiteli-vuv-Varna-poluchava-na-mesec-Energo-Pro-466711
Copyright © Varna24.bg. Всички права запазени.