100 млн. лв. необходими за ремонта на старите участъци от АМ "Тракия" и "Хемус" | ||||||
| ||||||
Целта е повишаване на безопасността на движение, тъй като чрез ограничението шофьорите се предупреждават за участъците с недобра настилка. "В момента с тази мярка целим две неща. Първо, да разбудим социалното чувство за отговорност и второ, да ограничим скоростта на шофьорите, които не се съобразяват с пътните условия", каза председателят на УС на АПИ. "По-добре да търпя критики от шофьори, които искат да карат със скорост 150-160 км/ч, отколкото от почернени майки", категоричен е инж. Лазаров. Председателят на УС на АПИ подчерта, че основният проблем на пътната система през последните години е липсата на достатъчно средства за поддържането й. "Секторът е недофинансиран от години. В момента бюджетът на пътната агенция е само в частта, която се събира от винетни такси, а те по закон трябва да отиват единствено за поддържане на пътищата", заяви инж. Лазаров. През последните години приходите от винетки са около 220-230 млн. лв., но за поддържане на пътната мрежа се дават близо 45% от тях или 105 млн. лв. Председателят на УС на АПИ припомни, че още през есента е предупредил, че поради недостатъчно средства пътищата не са подготвени за предстоящите зимни месеци и през пролетта на 2015 г. дупките по пътищата ще са много по-големи. |
Още по темата: | общо новини по темата: 260 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/44 ] следващата страница |