Внедряват система за управление на опашките във Варна | ||||||
| ||||||
Днес той се срещна с представители на общината, районните кметства и областна администрация с цел да се уточнят обектите, в които ще се осигури модерното обслужване на клиенти. Система за управление на опашките работи в 39 обекта на територията на цялата страна. Такава бе инсталирана и в Националната агенция по приходите в морската столица. Системата съдържа клиентски терминал, оборудван с уред за издаване на билети; екрани на всяко гише; комбиниран екран, разположен на мястото за изчакване. В създадената зона за клиенти са монтирани устройства, които информират чакащите за предлаганите услуги, за времето за чакане и обслужване, насочват и към съответното гише. Заявката на желаната услуга става чрез натискане на съответния бутон, като клиентът получава билет с пореден номер и допълнителна информация за средно време на изчакване и брой чакащи клиенти. Източник: БГНЕС |