Специално организираните приемни разполагат с достъп до цялата база данни, необходима за проверка и предоставяне на информация по клиентски номер. Улесненият пряк контакт със специалисти на компанията създава условия за по-бързо и удобно заявяване на услуги, както и за успешно разрешаване на казуси и даване на консултации относно разпределението и снабдяването с електрическа енергия. В изнесените офиси не е възможно единствено извършването на касови плащания.
След като по-рано този месец екипи Обслужване на клиенти на Енерго-Про посетиха градовете Бяла и Ветово в Русенска област, както и град Исперих в Разградска област, в последните дни на септември работата на консултантите продължава във Варненска и Добричка област в градовете Провадия и Балчик.
График на изнесени офиси на Енерго-Про до края на месец септември 2016 г.:
Провадия - 28 септември 2016 г, от 10 до 15 часа, в сградата на Информационния център на Община Провадия, ул. "Дунав" №39
Балчик - 30 септември 2016 г, от 10 до 15 часа, във фоайето пред Информационния център на град Балчик, площад "21 септември" №6
Проектът "В услуга на клиента", част от който е мероприятието за организиране на мобилни офиси на ЕнергоО-Про, ще продължи и в следващите дни и седмици с инициативи, улесняващи връзката на гражданите със специалисти на компанията. Информация за предстоящи събития и кампании се публикува на интернет страницата https://www.energo-pro.bg/bg/Kampanii. Денонощно на разположение на клиентите е и националната телефонна линия 0700 1 61 61.