От 26 януари в администрацията на варненския район „Приморски" се определя ново приемно време за обслужване на гражданите. Целта е подобряване качеството на административното обслужване. Ръководството на района осигурява възможност на хората ежедневно да поставят своите проблеми и да изказват мнения, както и да дават предложения във връзка с работата на администрацията.
Кметът на района Пламен Градинаров ще приема граждани всеки четвъртък до обяд, а през останалите дни до обяд ще приемат зам.-кметовете и секретарят на района.
Приемните ще се провеждат в заседателната зала на третия етаж при следния график:
Костадинка Аврамова, зам.-кмет - понеделник от 09:00 до 12:00 ч. Мариана Малчева, зам.-кмет - вторник от 09:00 до 12:00 ч. Йордан Андреев, зам.-кмет - сряда от 09:00 до 12:00 ч. Димитър Христов, секретар - петък от 09:00 до 12:00 ч. Решението е съобразено с изискванията на гражданите и техните препоръки за работата в района.
Източник: chernomore.bg |