© bTV | Катастрофата на АМ "Хемус" се случи преди снега, най-вероятно поради заспиване. Шофьорът на тира завива рязко, обръща се и се подпира в разделителната мантинела и така блокира и двете платна на АМ "Хемус". Самото обръщане на тази композиция е доста сериозно изпитание, каза в сутрешния блок на БНТ шефът на АПИ инж. Дончо Атанасов.При огромния брой тирове по пътната мрежа в страната един е достатъчен, за да създаде сериозни проблеми. По никакъв повод шофьорите на тежкотоварни автомобили не трябва да тръгват с летни или с износени гуми. Ако един автомобил е с летни гуми и на 5 мм сняг, няма да може да потегли, допълни той.
В последно време започна подаването на фалшиви сигнали за закъсали автомобили и задръствания. Вчера имахме поне 15-20 такива сигнала в Монтана, в Перник, в Кюстендил. Не знам дали е целенасочено, но е факт. На тези фалшиви сигнали сме изпратили минимум 20 машини, коментира Атанасов. |