Клиентите на Енерго-Про вече могат да плащат задълженията си на интернет сайта на компанията | ||||||
| ||||||
Актуални остават и останалите начини за плащане на задължения към ЕНЕРГО-ПРО: По банков път - чрез директен дебит, чрез банкомат и функцията bPay (код на ЕНЕРГО-ПРО: 50003), чрез платежно нареждане по сметката на ЕНЕРГО-ПРО в УниКредит Булбанк АД, IBAN: BG80UNCR70001523953311, BIC: UNCRBGSF, като в основание за плащане се посочва клиентски номер. В брой на място в Център за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО на адрес https://www.energo-pro.bg/bg/Nashite-adresi, в Български пощи или на касите на EasyPay и FastPay. По интернет чрез Epay или електронно банкиране на обслужващата банка. ЕНЕРГО-ПРО осигурява редица други електронни услуги, от които клиентите могат да се възползват дистанционно. Ето част от тях: Проверка на консумираната енергия за битови абонати за 36 месеца назад на адрес: https://portal.energo-pro-sales.bg/; Битовите клиенти могат да заявят промяна в телефон и имейл за контакт или да заявят електронна фактура на адрес: https://update.energo-pro.bg/; Декларации за актуализация на предоставената мощност могат да се изпращат на пощенски адрес: гр. Варна, бул. Вл. Варненчик, 258, кула Г или по e-mail при наличието на квалифициран електронен подпис (КЕП); За процедури по смяна на координатор на балансираща група за обекти на свободен пазар със стандартизиран товаров профил препоръчваме използването на онлайн платформата ни: https://online.energo-pro.bg/; За процедури по смяна на координатор на балансираща група за обекти на свободен пазар с почасово измерване могат да се изпращат документи, подписани с електронен подпис на имейл адрес info@erpsever.bg. |