ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
АПИ: Готови сме още днес да пуснем АМ "Струма" | ||||||
| ||||||
В момента той прави проверка на място, за да установи докъде е стигнало почистването на отпадъците след пожара отпреди няколко седмици. Инж. Терзийски не се ангажира с прогноза кога точно те ще бъдат премахнати, но съобщи, че има предписание към пътната агенция от РИОСВ - Перник. До 2 септември АПИ трябва да почисти теренът, за който отговаря - 2,5 метра пространството под магистралата. "Община Дупница ни е сезирала през 2018 година. При последваща проверка не са открити отпадъци. От РИОСВ са ни сигнализирали на 20 август с предписание до 2 септември да се почисти", коментира шефът на Агенция "Пътна инфраструктура'. "От вчера сме поискали контролните органи - РИОСВ и Община Дупница да ни укажат къде да депонираме. АПИ не се вайка пред медии и в студия, тя работи. Проблемът ще се реши когато цялото нещо бъде уредено законово", заяви още той. Инж. Павел Диковски, член на УС на Българска камара "Пътища" направи прогноза за възстановяване на пътното съоръжение пред БНР: "Аз не бих опровергал прогнозата на проф. Назърски, че са необходими два месеца (за пускането на движението в посока "Кулата"), но смятам, че това е оптимистичният вариант. Защото, ако се наложи да се подменя носеща греда, защото има увредени греди в крайните полета, за които тепърва изследванията ще покажат колко са увредени. Доколкото знам, се предвижда да се направи едно пробно натоварване на моста, което ще докаже степента на носимоспособност на съоръжението". Направата на прогнози, преди да сме прочели текста на екпертизата, е боравене с доста неизвестни. Трябва да са ясни резултатите от експертизата, защото до този момент в България не сме имали такъв прецедент. Такъв пожар под транспортно съоръжение не сме имали. Изобщо пожар от този порядък, толкова дълговременен и с развитието на такава висока температура. Всичко, което знаем за деградацията на стоманобетоновите елементи в пожарни условия до момента, е малко теоретично. Защо според него АПИ не е действала своевременно, след като е имало сигнали от страна на местната община, че има неправомерно складиране на материали: "В случая АПИ е малко разширеният вариант. За мен там отговорността се носи от Областно пътно управление - Кюстендил, което е собственик на пътната мрежа в областта. Областно пътно управление е стопанинът на пътната мрежа, а пътно поддържащото предприятие, което е отговорно, също е във взаимовръзка. След като са установили, че има такива материали, е трябвало да направят всичко възможно да бъдат елиминирани и изнесени от това място", каза Диковски. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Обявяват новия партньор на Ралица Паскалева в "Игри на волята"
08:51 / 25.11.2024
Скъпите имоти във Варна: Каква е причината?
13:15 / 24.11.2024
Догодина вероятно няма да има български праскови, череши и сливи?
09:36 / 24.11.2024
Meteo Balkans пусна пълна прогноза за времето за декември, снегът идва!
18:50 / 25.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: