Клип с шамар от страна на служител в заведение към клиент беше разпространен в социалните мрежи. На кадрите се вижда как след спор в заведението Raffy Bar & Gelato, намиращ се на столичния булевард "Витоша", салонният управител забива звучен шамар на клиент.
Екипът на Sofia24.bg се свърза с Ричард Алибегов, председател на Българската асоциация на заведенията и собственик на въпросния бар.
Алибегов обясни, че е потресен. Изгледал е клипа четири пъти и веднага е намерил потърпевшото момче Илиян. Поднесъл е извинения от името на целия персонал, който се състои от 90 човека.
"Следващата ми стъпка беше да разговарям със служителя, който си позволи това недопустимо поведение. Обясни ми, че си е изпуснал нервите, но моята нервна система не приема саморазправата. Освободих го веднага", обяснява Алибегов.
Служителят е работил в заведението от близо две години и до момента не е имало проблеми с поведението му.
"Той е салонен управител - човекът, който трябва да решава спорове и да успокоява страстите, а не да раздава шамари. Потресен съм", заключи пред Sofia24.bg Алибегов.