ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
БАОВК ще съдейства на потребители и фирми при нелоялни търговски практики | ||||||
| ||||||
Българска асоциация "Отопление, вентилация и климатизация“ (БАОВК) ще помага за решаването на казусите като изследва проблемите и сезира институциите, които са отговорни за тяхното решаване. Стартирането на този тип инициатива е част от мисията на организацията да минимизира нелоялните търговски практики и да подобри средата както за потребителите, така и за фирмите в бранша. "Към момента потребителите и фирмите имат затруднение в подаването на сигнали към институциите, както и за получаване на съдействие от тях. Сред най-често срещаните нарушения са нелоялните търговски практики, които засягат крайния потребител, а фирмите често са жертва на некоректни практики от инвеститори и недобросъвестни клиентски похвати. Чрез експертизата на членовете ни както в практически, така и в юридически аспект, ще се постараем да съдействаме на потърпевшите страни за максимално бързо и качествено разрешаване на такъв тип казуси“, коментира Петър Хетемов – председател на Българска асоциация "Отопление, вентилация и климатизация“. В края на миналата година Българска асоциация "Отопление, вентилация и климатизация“ (БАОВК) внесе предложение в Комисията за защита на потребителите във връзка с необходимостта от разработване на механизъм, който да прекрати нелоялните и заблуждаващи търговски практики на доставчици или оператори на услугите монтаж и сервизно обслужване на климатична, вентилационна, отоплителна, термопомпена техника, газови инсталации и уреди. Причината за внасяне на предложението са зачестилите оплаквания от потребители, които се свързват с Българска асоциация "Отопление, вентилация и климатизация“. От организацията коментират, че жалбите са значително завишени през последната година, предвид необходимостта от по-икономични начини за отопление. Това прави сектора актуален и на пазара се появяват множество физически лица и фирми, които искат да се възползват от завишеното търсене, но нямат професионалната квалификация и необходимите разрешителни за извършване на услугите. От организацията предлагат техни специалисти да участват в разработването на механизъм съвместно с Комисията за защита на потребителите, който да има ясни критерии и процеси за установяване на нарушения, вследствие на които да се предприемат предвидените в Закона за защита на потребителите действия. Специалистите от Българска асоциация "Отопление, вентилация и климатизация“ (БАОВК) акцентират на това, че по този начин ще бъде повишено нивото на защита на икономическите интереси на потребителите и ще бъде оптимизиран процеса на реален контрол по спазване на законодателството в областта. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Вдигат цената на водата във Варна от 1 януари 2025 г.
11:27 / 26.11.2024
Обявяват новия партньор на Ралица Паскалева в "Игри на волята"
08:51 / 25.11.2024
Благомир Коцев с важна заповед
15:47 / 26.11.2024
Става нещо в Юнашкия салон във Варна
17:14 / 26.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg
©2008 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: